tisdag 4 augusti 2015

Förändringstider!




Vill passa på att tacka för mig, jag har beslutat att vara tjänstledig ett tag framöver. Och det är med varm hand jag lämnar över till min kollega Senada Demirovic som nu kommer att arbeta med kultur och aktiviteter på Södermalmshemmet i stället för mig.

Stort tack till alla som jag kommit i kontakt med under mitt arbete med kultur, framförallt alla som bor på Södermalmshemmet, anhöriga och kollegor, samt tack alla kollegor runt om i Örebro som gett inspiration och ett mycket bra samarbete där vi bollat tankar och ideér med varandra.

Här på bloggen fortsätter Carina Johansson att blogga tillsammans med Senada Demirovic.





Med önskan om en solig sommar, hälsningar Anett Larsson, kulturombud.

 

Planering av gemensamma aktiviteter vecka 33:

Måndag: kl 14.00 Eftermiddag i trädgården

Onsdag:  kl 14.00 Eftermiddag i trädgården

Fredag:  kl 13.30 Husbingo med fina priser och fika i samlingssalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar